چیـنـی پـردیــس همـراه روزهـای خاطـره انگیــز

مزایای خرید از فروشگاه آنلاین چینی پردیس کاشان در بحران شیوع ویروس کووید 19

مزایای خرید از فروشگاه آنلاین چینی پردیس کاشان در بحران شیوع ویروس کووید 19
امروزه ، در شرایط فعلی با بحران شیوع ویروس کووید 19 ( بیماری کرونا ) وضعیت زندگی همه ی افراد جامعه دستخوش تغییرات مهمی شده است مردم با در نظر گرفتن موارد بهداشتی و با تغییر در رفتار روزانه خود سعی در جلوگیری از شیوع این بیماری می کنند .

در این مقاله به برخی از رفتارها و باورهای جدید اشاره خواهیم کرد : 

با رشد و گسترش تکنولوژی در سراسر دنیا زندگی مردم به مرور تغییراتی داشته اما همچنان افرادی در سطح جوامع بودند که به زندگی سنتی خود خو گرفته و با زندگی مدرن وفق نیافتند ولی این نیز تنها تا قبل از شیوع ویروس کووید 19 ادامه داشت طی چند ماه گذشته بسیاری از مردم به این باور رسیدند که برای ادامه بقا و داشتن زندگی سالم و همینطور برای جلوگیری از ابتلا به ویروس باید با زندگی مدرن بیشتر آشنا شوند و زین پس بیش از پیش از تکنولوژی روز دنیا استفاده کنند .
این موضوع باعث شده تا بسیاری از کسب و کارهای آنلاین نه تنها مانند کسب و کارهای اجتماع محور آسیب نبینند و متضرر نشوند بلکه این روز ها رونق بیشتری نیز داشته باشند چرا که امروزه تمام افراد جامعه حتی برای انجام خریدهای ضروری و روزانه ی خود نیز ترجیح می دهند تا در محیط امن خانه بمانند و برای خرید از فروشگاه های آنلاین معتبر استفاده نمایند .

وجه تمایز بین فروشگاه های آنلاین در چیست ؟

مثلما وجه تمایز بین فروشگاه های آنلاین ، در شرایط ویژه ی فروش آنها است . تخفیفات ویژه ، ارسال رایگان ، کیفیت پاسخگویی و مشاوره خرید به مشتریان ، کاهش بازه ارسال سفارشات ، کیفیت محصولات و ... تماماً از مواردیست که باعث ایجاد تمایز بین فروشگاه های آنلاین خواهد بود که خود می تواند مشتری را برای انتخاب نهایی کمک بیشتری کند .
مجموعه چینی پردیس کاشان نیز با ایجاد قوانین و شرایط ویژه برای فروش آنلاین ، سعی دارد تا علاوه بر کسب تجربه ی خرید بهتر برای مشتریان خود ، در جهت رضایت هر چه بیشتر آنها نیز تلاش کند در ادامه به برخی از این شرایط ویژه اشاره خواهیم کرد .

چینی پردیس کاشان همیشه درصدد یافتن بهترین و امن ترین راه برای حمل و نقل مرسولات : 

مجموعه چینی پردیس کاشان همیشه درصدد یافتن بهترین و امن ترین گزینه جهت ارسال سفارشات مشتریان خود است تا بدون کوچکترین آسیب به ظروف چینی و در سلامت کامل ، تحویل کالا انجام پذیرد از این رو همواره از ابتدای شروع فعالیت فروشگاه آنلاین ، مجموعه چینی پردیس کاشان با برترین شرکت های حمل و نقل مرسولات در ایران همکاری داشته است .

در فروشگاه آنلاین مجموعه چینی پردیس ، حق انتخاب نوع تحویل و پرداخت با مشتری می باشد (تحویل رایگان یا پرداخت بعد از دریافت سفارش) :

در حال حاضر این امکان روی وبسایت محیا شده است تا مشتریان زمان ثبت سفارشات خود جهت تحویل و پرداخت ، قدرت انتخاب داشته باشند به این صورت که اگر کاربر هزینه ی فاکتور خود را به صورت آنلاین پرداخت کند هزینه ی ارسال سفارش به صورت رایگان محاسبه خواهد شد و در صورتیکه کاربر تمایل به پرداخت هزینه ی فاکتور بعد از دریافت سفارش داشته باشد می تواند با پرداخت هزینه ی ارسال ، ثبت سفارش خود را انجام دهد و بعد از دریافت سفارش باقی مبلغ فاکتور را از طریق دستگاه کارتخوان سیار پرداخت نماید .
مشاوره ی خرید :
تمامی کاربران و مشتریان فروشگاه آنلاین مجموعه ی چینی پردیس، قبل از انجام هر گونه خرید این امکان را دارند تا از طریق راه های ارتباطی مجموعه ( شماره های تماس شعب و دفتر مرکزی ، چت آنلاین ، پیج اینستاگرام ، ایمیل و ...) از فرصت مشاوره ی خرید استفاده نمایند تا اگر سوال یا ابهامی در روند انجام خرید داشته باشند برطرف گردد .
کوتاه ترین بازه زمانی ارسال سفارشات : 
تمامی سفارشات ثبت شده روی وبسایت حتی دورترین شهرها ( نسبت به تهران ) نهایتا تا 72 ساعت کاری تحویل مشتری خواهد شد که البته این بازه زمانی در خصوص شهرهای با فاصله زمانی کم تر ( نسبت به تهران ) کاهش می یابد .
تضمین تعویض اقلام آسیب دیده در حمل و نقل : 
مجموعه چینی پردیس کاشان در خصوص آسیب به اقلام سرویس در صورتیکه در حمل و نقل دچار شکست و لب پریدگی  شود ضمانت تعویض اقلام دارد ، چنانچه هر یک از اقلام در حمل و نقل آسیب ببیند ، مشتری از زمان دریافت سفارش تا 48 ساعت فرصت اعلام و ثبت گزارش دارد تا مورد پیگیری کارشناسان مجموعه قرار گیرد . 
از زمان ثبت گزارش تا زمان دریافت اقلام جایگزین شما می توانید از طریق راه های ارتباطی با مجموعه در ارتباط باشید و مورد خود را پیگیری نمایید کارشناسان تا زمان رفع کامل مشکل شما پاسخگوی شما هستند .
جشنواره و مسابقات چینی پردییس کاشان : 
از زمان افتتاح فروشگاه آنلاین ، مجموعه چینی پردیس  جشنواره های فصلی متعددی روی فروش آنلاین برگزار کرد که شامل تخفیفات ویژه روی تمامی محصولات می شد علاوه بر جشنواره های فصلی گاهاً مسابقات و نظرسنجی نیز در جهت افزایش تعامل با کاربران و مشتریان نیز برگزار شده است تا از طریق تعامل بیشتر با کاربران بتوانیم نیاز و درخواست مصرف کننده را بیشتر دریابیم و در جهت بهبود عملکرد و رفع تقاضای مصرف کننده گام برداریم .
مجموعه چینی پردیس کاشان همواره آرزوی سلامتی و تندرستی برای مشتریان محترم مجموعه دارد بنابراین با تلاش بی وقفه سعی در خدمات رسانی بهتر در کوتاه ترین زمان ممکن می کند .